Siemens SN65M030EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN65M030EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rmdev 08-10-2012
Geschreven voor: Siemens SN65M030EU

heb deze machine inmiddels een jaar in gebruik en hij heeft nu al hetzelfde probleem als de vorige vaatwasser na 8 jaar.
na elke wasbeurt zit de vaat onder de (kleine) etensresten het is net of de machine te weinig water gebruikt.

hierdoor zit de vaat steeds onder de spikkels van etensresten.

moet de machine elke maand met een liter azijn of een kopje soda leeg laten draaien om dit euvel te voorkomen.

Asama 24-12-2010
Geschreven voor: Siemens SN65M030EU

We hebben een week geleden de SN65M030EU geplaatst. Deze is december 2010 te koop voor onder de €500 wat ik een echte koopje vind voor dit uitgebreiden apparaat.

De machine is zeer degelijk en de knoppen prettig. De display is helder en duidelijk. De rekken zijn zeer praktisch en daardoor kan ik deze veel efficiënter indelen dat mijn vorige machine (een M-System uit 2004). De bovenste rek kan hoger en lager hangen wat perfect is voor hogere wijnglazen.

De gebruiksaanwijzingen zijn duidelijk maar wel generiek dwz voor verschillende modellen van toepassing dus er staan functies in beschreven die de SN65M030EU niet heeft.

Maar de meeste functies heeft de SN65M030EU wel zoals vuil- en beladingssensors en een rood stipje dat op de vloer schijnt wanneer de machine draait. Daarnaast heeft de machine alle soorten programma’s die ik verwacht te gebruiken en de mogelijk tot instelbare start.

Dat stipje op de vloer is niet perse nodig want ik hoor de vaatwasser wel hoewel het geluid prettig gedempt is en een stuk stiller dan mijn vorige machine.

Het wasresultaat is tot nu toe erg goed en alles komt er nagenoeg droog uit. Plastic is natuurlijk niet droog en soms hangt er nog een enkele druppel aan een glas.

Laat je niet misleiden door de cijfer die ik gegeven heb: ik geef niet snel een tien. Wat ik wel kan zeggen is dat de Siemens SN65M030EU een prachtig apparaat is en voor de prijs waarvoor deze te koop is, is dit een koopje die je verwachtingen overtreft.

Sandra63 14-12-2010
Geschreven voor: Siemens SN65M030EU

November 2009 de vaatwasser gekocht. Apparaat wast goed schoon en is zeer stil, indeling is praktisch. Het enige minpuntje tot nu toe is het droogresultaat: de vaat is kletsnat na afloop van het programma. Maar al met al zijn we toch heel tevreden over het apparaat.

William Jonker 01-10-2010
Geschreven voor: Siemens SN65M030EU

Getwijfeld tussen de SN65M080eu en de m030eu. Uiteindelijk voor de 30 serie gekozen.

Het is een uitstekende machine. Bij de keuken kochten we 7 siemens apparaten dus 5 jaar garantie op alle machines.

Was komt er droog uit ook bij het verkorte programma. Tevens is de machine zeer zuinig en snel. Het infolight systeem is een zeer nuttige uitvinding omdat de machine zo stil is het systeem ook noodzakelijk.

Een echte aanradar.

jaapaap123 24-02-2010
Geschreven voor: Siemens SN65M030EU

Na een half jaar te hebben gerommeld met een Bauknecht van nog geen drie jaar oud de beslissing genomen maar een nieuwe vaatwasser aan te schaffen. Omdat we bijna alles van Siemens hebben en daar zeer goede ervaringen mee hebben, nu deze Siemens maar aangeschaft. Ziet er zeer luxe uit en is een verademing met hetgeen wat we hiervoor hadden. Hij doet het prima. Goed schoon en heet wassen. Zelfs het korte programma van 29 minuten doet het prima.

royoro 23-02-2010
Geschreven voor: Siemens SN65M030EU

Ik heb deze vaatwasser een maand geleden gekocht bij Mediamarkt in de aanbieding.
Ik kan niks anders zeggen dat het tot nu toe een top afwasser is. Alles wordt mooi schoon en droog. Zelfs platic bekers etc hoef ik niet na te drogen. (Hiervoor een Ariston vaatwasser gehad, waarmee alleen maar ellende, is vaak stuk geweest.)
Ook past er veel in. Handig rekje voor grote messen etc.
Ik ben super blij met deze vaatwasser!!!!

R.F.J.Daniels 12-10-2009
Geschreven voor: Siemens SN65M030EU

We hadden eerst een Zannusi Bullit.Deze hebben we 16 jaar gehad.Een perfect apparaat was het.Nu wilde we wat nieuws;stiller,zuiniger,moderner,mooier indeling etc.En zo kwamen we bij dit SUPER apparaat van Siemens.En hopelijk gaat deze ook de 16 jaar halen.

anita geerlings 05-10-2009
Geschreven voor: Siemens SN65M030EU

Vorige maand vaatwasser ontvangen, wat een verademing.

Indeling en gerbuiksgemak heel goed, ook geluidsniveau is zeer laag.

Natuurlijk het belangrijkste, het wasresultaat is zeer goed.

Zeker een aanrader

harry jansen 08-08-2009
Geschreven voor: Siemens SN65M030EU

Deze machine is de opvolger van de machine die ik in bezit heb.
bedenk, voordat u een Siemsens vaatwasser koopt, dat u ingeval van een storing, aangewezen bent op uiterst dure Siemens service (onderzoekskosten 85,00). Mijn machine van 1000,00 na 5 jaar weinig gebruik en veel ellende nu definitief defect. Coulanceregeling stelt niets voor. Een nieuwe identieke m achine in de winkel is goedkoper. Serviceafhandeling traag en duur. KOOP GEEN SIEMENS